Politica de returnare - Magazin de tablouri Blue Ridge International

Categorii

Magazin Electro-IT BlueRidge

CONDITII GENERALE DE RETURNARE

Toate produsele oferite pe Site sunt executate doar in baza comenzilor primite din partea Clientilor. Fiind vorba de produse unicat personalizate si executate doar in baza comenzilor primite de la Clienti, o comanda plasata si intrata deja in productie nu mai poate fi anulata in acest sens fiind aplicabile prevederile Art. 10 aliniatul c) din O.G 130/2000. In cazurile in care anularea unei comenzi intervine anterior lansarii ei in productie, cardul folosit de Client pentru plata nu va mai fi debitat cu contravaloarea comenzii. Daca plata unei comenzi anulate inainte de lansarea ei in productie a fost efectuata prin transfer bancar suma aferenta comenzii anulate va fi returnata in contul clientului in termen de 15 zile de la data anularii comenzii.

In situatia in care produsele personalizate conform comenzii clientului nu sunt conforme cu specificatiile sau cu comanda confirmata, Clientul va notifica in scris Furnizorul, printr-un e-mail transmis la adresa de e-mail after-sale@blueridge.ro, asupra problemelor reclamate. Dupa caz, la notificarea transmisa prin e-mail vor fi atasate fotografii ale problemelor reclamate daca astfel de probleme se refera la integritatea produsului. E-mailul de notificare trebuie transmis de client catre Furnizor in termen de 24 de ore de la momentul receptionarii coletului. Notificarile primite dupa acest termen nu vor fi luate in considerare. Daca problemele reclamate de Client se constata a fi rezultatul unor erori in sarcina furnizorului, Clientul poate solicita fie returnarea contravalorii produsului, fie inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform Furnizorul va restitui contravaloarea  produsului.

Produsele neconforme conform aliniatului anterior vor fi returnate de client dupa primirea confirmarii furnizorului prin care se accepta neconformitatea. Costurile de transport al retururului vor fi in sarcina furnizorului. Inlocuirea produsului neconform cu unul conform se va face in astfel de cazuri pe spezele Furnizorului intr-un termen de 4-5 zile de la primirea produsului neconform returnat de client. In situatia in care clientul opteaza pentru restituirea contravalorii produsului neconform contul Clientului va fi creditat cu contravaloarea comenzii in termen de 10 zile de la primirea produsului neconform returnat de Client in conditiile specificate la aliniatul precedent.


Newsletter

Incarca fisiere

Incarca fisiereIncarca fisiere

Te rugam sa te autentifici

Urmareste comanda

Numar AWB Urgent Curier